Home » گالری فیلم

گالری فیلم

درمان سنگ حالب به روش TUL

روش سنگ‌شکنی داخل حالب(TUL ( Trans Ureteral Lithotripsy  روشی جدید در ایران محسوب شده و در چند سال اخیر مورد استفاده قرار گرفته است. در این روش،  از راه مجرا،‌ بدون هیچگونه برش شکمی و بی هیچ دردی سنگ حالب خارج می شود.

درمان بزرگی خوش خیم پروستات به روش TURP

مورد، بزرگی خوش خیم پروستات با حجم کمتر از 50 سی سی می باشد که از طریق TURP یا تراش از داخل مجرا(لیزر عامیانه) تحت عمل جراحی برداشتن هسته مرکز پروستات قرار گرفته است. در روز دوم بعد از عمل پس از خروج سوند مجرا و دوبار ادرار کردن، با حال عمومی مناسب مرخص گردید.

درمان واریکوسل به روش جراحی میکروسکوپی

واریکوسل شایعترین علت ناباروری در مردان است. جدیدترین روش درمان آن، جراحی میکروسکوپی می باشد. در این روش با استفاده از میکروسکوپ، وریدها با دقت فراوان جدا و بسته می شوند و آسیبی به عروق لنفاوی و شریان وارد نمی شود.

بیوپسی پروستات
در صورت PSA بالا و یا معاینه غیرنرمال پروستات، احتمال کانسر پروستات مطرح میگردد.بهترین روش برای تشخیص این بیماری، بیوپسی ترانس رکتال پروستات تحت گاید سونوگرافی می باشد. در این روش حداقل باید ده نمونه بیوپسی برداشته شود.

جراحی سنگ کلیه به روش PCNL
مزایای این روش جراحی شامل برش کوچک، ترخیص زودهنگام بیمار و درد کمتر بعد از عمل می باشد.

جراحی تومور مثانه به روشTUR
تومور بدخیم مثانه که معمولا بدون علامت و تنها با علامت خون در ادرار به صورت واضح و بدون درد و اکثرا در سنین بالای 65 سال دیده می شود.

درمان سنگ حالب به روش TUL